Παίζοντας με τα νέα όπλα – Report 2020 S3 Εβδ2

Νέα σεζόν, νέα αυτοκίνητα και αυτό σημαίνει νέες προκλήσεις για εμάς. Πως ειναι ο καλύτερος τρόπος να το γιορτάσουμε; Φουλ γκάζια σε 3 διαφορετικές διοργανώσεις αγώνως αντοχής με 3 αμάξια και 28 ώρες μέσα σε διάστημα 8 ημερών!

Αρχικά θέλαμε από καιρό να δοκιμαστούμε σε ένα αμάξι το οποίο δεν είναι νέο αλλά δεν το είχαμε τρέξει ποτέ μέχρι τώρα. Το Holden ZB Commodore Supercar στην υπέροχη πιστα του Mount Panorama για τον θεσμό Bathurst 1000. Το μέλος της ακαδημίας μας Π. Δημακάκος μαζί με τους Λ. Τζιβελέκη και Α. Περράκη ξεκίνησαν τον αγώνα στην 10η θεση στο 1ο Split και κράτησαν ένα αρκετά καλό Pace κατά την διάρκεια της αρχής και των 1ων Stint. Στο 1ο τέταρτο του αγώνα απέφυγαν λάθη και ήταν στις θέσεις 10-13 ανάλογα με τα Pit. Ενα ατύχημα μας έστειλε πολύ πίσω στην 24η θέση και έτσι προσπαθήσαμε να ξανανεβουμε και να επιστρέψουμε πίσω στις θέσεις μας. Μέχρι τον γύρο 139 φτάσαμε στην 19η όπου ο αγώνας μας διακόπηκε άδοξα από μηχανική βλάβη.

Το ίδιο σαββατοκύριακο είχαμε και τον 1ο αγώνα της χρονιάς για το iLMS Endurance Series στο Sebring. Εκεί επιλέξαμε την 1η μας συνάντηση με το νέο αυτοκίνητο της κατηγορίας GTE το Chevrolet Corvette C8.R. Το πρωί του Σαββάτου είμασταν στο 1ο Split ενώ στα άλλα 2 χρονικά slot είμαστε στο 2ο.

Και στις 3 προσπάθειες μας και με όλα τα πληρώματα που χρησιμοποιήσαμε τα πήγαμε αρκετά καλά με τερματισμούς στην μέση του grid με ανάμεικτα συναισθήματα. Θα μπορούσαμε να είχαμε καλύτερα αποτελέσματα αν είχαμε λίγο καλύτερο pace. Η εμπειρία που λάβαμε αυτό το σαββατοκύριακο στο Sebring πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει την season μας που λογικά να συνεχίσει με αυτό τον νέο GTE.

To 3o event που συμμετείχαμε στις 2 αυτές εβδομάδες ήταν το περίφημο petit le mans με τα αυτοκίνητα του IMSA στην πίστα της Road Atlanta για ένα πολύ δύσκολο 10ωρο αγώνα. Είχαμε μεγάλη ανυπομονησία να τρέξουμε το άλλο νέο αμάξι στο IRACING. Το νέο LMP2, το Dallara P217.

Σε αυτή την πίστα η κίνηση με τα αμάξια άλλων κατηγοριών είναι τεράστιο θέμα και αυτό το event δεν ήταν η εξαίρεση. Ξεκινήσαμε 8οι και ειμασταν σε θέση να ακολουθήσουμε το pace των πρώτων. Στην μέση του αγώνα ενα ατύχημα μας καθήλωσε στα pit για αρκετά λεπτά και έτσι χάσαμε κάποιους γύρους. Ευτυχώς αυτό μας στοίχησε μόνο 2 γύρους. Μετά από συνεχή μάχη τερματίσαμε στην 11η θέση και οι 10 ώρες με το νέο μας “παιχνίδι” μας άφησε με μεγάλη ευχαρίστηση.

Τις επόμενες εβδομάδες θα τρέξουμε κυρίως το Corvette C8.R στο iLMS endurance και ελπίζουμε σε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα από ότι η αρχή της σεζόν. Μείνετε συντονισμένοι!

OMEN by HP
Pallas Parts

0 Comments

Απάντηση