Το φετινό καλοκαίρι είναι πολύ καυτό για την ομάδα μας και η δημιουργία της ακαδημίας μας, έχει δώσει ανανέωση και φρεσκάδα στο αγωνιστικό μας κομμάτι. Οι υποχρεώσεις μας έχουν αυξηθεί αρκετά και υπάρχει εβδομαδιαία παρουσία είτε σε 6ωρους αγώνες είτε σε ειδικά ετήσια γεγονότα όπως ο 24ωρος αγώνας στο Spa-Francorchamps του Βελγίου με αυτοκίνητα GT3.

Η επιλογή μας ήταν να κατέβουμε με 2 αυτοκίνητα Ferrari 488 GT3 και με αρκετούς οδηγούς για το κάθε ένα, προσπαθήσαμε να μπούμε στον ίδιο server ώστε να ζήσουμε μαζί την εμπειρία. Δυστυχώς ενώ αυτό στην αρχή επιτεύχθηκε αναγκαστήκαμε να χωριστούμε ακόμα και στην ώρα εκκίνησης και τερματισμού. Η ομάδα Hellenic Academy Red έκανε λίγο καλύτερο χρόνο από την Blue και τελείωσε την διαδικασία κατάταξης στην 13η και στην 19η θέση. Ξεκίνησε καλά ο αγώνας αλλά ένα ατύχημα που δεν μπορούσαμε να αποφύγουμε και δεν είχαμε ευθύνη μας έκανε να τερματίσουμε τον αγώνα πριν καν τελειώσει το 1ο Stint. Αποφασίσαμε άμεσα να συνδεθούμε σε νέο Server που θα άνοιγε με 2 ώρες καθυστέρηση για τις ομάδες που ίσως αντιμετώπιζαν κάποιο τεχνικό θέμα με την Hellenic Academy Green.
Από την άλλη πλευρά το 2ο αυτοκίνητο ξεκίνησε με πρόβλημα στο τιμόνι του Ανδρέα Περράκη και έτσι χάσαμε την εκκίνηση. Από την αρχή στην τελευταία θέση και 30 δευτερόλεπτα πίσω από το προηγούμενο αμάξι, μόνο εύκολη δεν ήταν η δουλειά της ομάδας. Ο ρυθμός ήταν πολύ καλός και οι θέσεις κερδίζονταν γύρο με τον γύρο. Μια άτυχη στιγμή ομως στο 4ο στιντ μας στοίχισε σε 22 λεπτά πιτ και πίσω στην 47η θέση.
Μετά τις επισκευές και την νέα στρατηγική που έπρεπε να ακολουθήσουμε οι οδηγοί μας Λ. Τζιβελέκης, Σ. Ντερέκης και Δ. Βουρλέγκας μαζί με τον πάντα παρόν Περράκη είχαν έναν καλό και σταθερό αγώνα που τους έφερε μετά από τις 24 ώρες στην 25η θέση έχοντας κάνει 575 φορές το μεγάλο γύρο του Spa!

Με την Green στο νέο χρονικό άνοιγμα των Server και ίσως με το χαμό που είδαμε στον προηγούμενο, επιλέξαμε μια πιο ασφαλή εκκίνηση χωρίς να κάνουμε κατατακτήριο χρόνο. Ξεκινήσαμε 48οι και προσπαθούσαμε να ακολουθήσουμε τα μπροστινά αυτοκίνητα χωρίς εξεζητημένες απόπειρες για προσπεράσεις αλλά με βασικό στόχο να επιβιώσουμε. Δυσκολευτήκαμε όμως να βρούμε ρυθμό με αποτέλεσμα να έχουμε μαζέψει αρκετά incident και φαινόταν ότι ήταν πολύ πιθανό να χρεωθούμε κάποια ποινή DT.
Παρόλα αυτά με ελάχιστα λάθη περάσαμε τις 3 ώρες αγώνα και είμασταν 25οι με την 26η ομάδα να είναι κολλημένη στον προφυλακτήρα μας. Το λάθος δεν άργησε να έρθει… Στην στροφή Stavelot έχασαν τα φρένα και μας χτύπησαν από πίσω και καταλήξαμε σε τοίχο. Ευτυχώς χωρίς πολλές ζημιές και θέση 28, αλλά το αμάξι δεν ήταν το ίδιο.

Συνεχίσαμε ελπίζοντας ότι τα άσχημα πέρασαν αλλά κάναμε λάθος… 25 γύρους μετά μας φτάσανε 2 αμάξια που θέλανε να μας ρίξουν γύρο και μετά από ένα πλήρως αποτυχημένο three wide στην ευθεία Kemmel, ακουμπήσανε μεταξύ τους και το ένα έπεσε πάνω μας. Αποτέλεσμα ήταν 25 λεπτά υποχρεωτικών επισκευών. Όμως δε τα παρατήσαμε βγήκαμε από τα πιτ 37οι αποφασισμένοι να τερματίσουμε το αμάξι αν και πλέον ήταν περίπου 8 km/h πιο αργό στην ευθεία.
Οι επόμενες 19 ώρες που απέμειναν κύλησαν πολύ ομαλά. Το μονό «απρόοπτο» που συνέβη ήταν το μία ποινή διέλευσης η οποία τελικά δεν επηρέασε το αποτέλεσμα καθόλου. Εκμεταλλευόμενοι και τις δυσκολίες που όλες οι ομάδες έχουν σε έναν αγώνα τέτοιας διάρκειας καταφέραμε να τερματίσουμε. Οι Χ. Πανούλας, Π. Δημακάκος, Π. Θέμελης, Α. Αρβανιταντώνης, Σ. Σωτηρίου με την βοήθεια του Αλέξη Σινιόσογλου, που έκανε το ντεμπούτο του στο endurance racing, πήραν την καρό σημαία στην 21η θέση μετά από 578 γύρους.
Σίγουρα και οι 2 προσπάθειες δεν εξελίχθηκαν όπως είχαμε σχεδιάσει και τα αποτελέσματα ήταν πιο κάτω από τις οδηγικές ικανότητες των πληρωμάτων αλλά αυτή είναι και η μαγεία των 24ωρων αγώνων όπου άνθρωποι και μηχανές φτάνουν στα όρια τους.