“….. Πρόσεχε μπαίνεις στο κλειστό κατηφορικό και πριν τη τελευταία αριστερή έχει γυρισμένο κάθετα πέρνα από δεξιά ….” μισό λεπτό … αυτό είναι από προπόνηση στο «Βουνό» αλλά … είναι την άλλη βδομάδα…!!!
Οργασμός προετοιμασίας και παρ’ όλο που το απαιτητικό Bathurst μας “έκλεψε” αρκετές ώρες προετοιμασίες οι υποχρεώσεις της ομάδας το σαββατοκύριακο που πέρασε ήταν τελείως διαφορετικές. Από τη μία το GT Endurance Pro Qualifier μας καλούσε να αναμετρηθούμε στην όμορφη και απαιτητική πίστα του Motegi και από την άλλη στο πρωτάθλημα του SCO η Βραζιλία και το Ιντερλάγκος υπόσχονταν συγκινήσεις.

Πρωί Σαββάτου και συμμετοχή με δυο ομάδες. Η Hellenic Racing στο pool 1 εκκίνησε από τη 4η θέση και για μεγάλο διάστημα του αγώνα βρισκόταν μέσα στη δεκάδα. Δυστυχώς φορτώθηκαν με πολλά incidents και τελικά μία υπεραισιόδοξη κίνηση αντιπάλων μοιραία τους οδήγησε πέρα από το όριο των 25 επιτρεπτών φέρνοντας αυτόματα την εγκατάλειψη.
H Hellenic Racing Sliver από την 16η θέση του pool 2 κατετάγη τελικά 13η μετά από έναν αγώνα για γερά νεύρα.
Το βράδυ του Σαββάτου η Hellenic Racing από τη 17η θέση στην εκκίνηση κατάφερε μετά από σωστή διαχείριση σε όλο τον αγώνα να τερματίσει τελικά στην 11η θέση. Στο δεύτερο Pool και πάλι τα παιδιά της Hellenic Racing Silver έτρεξαν για τα χρώματα της Simcore αυτή τη φορά. Μία τεχνική αστοχία δυσκόλεψε πολύ το έργο τους και από τη 4η θέση της εκκίνησης σταδιακά παραχωρούσαν θέσεις μέχρι ένα dive bomb αντιπάλου τους στείλει στα πιτ για επισκευές 11 λεπτών που τελικά τους περιόρισε στην 35 θέση της κατάταξης.
Κυριακή απόγευμα και η ομάδα χωρισμένη σε τρία αυτοκίνητα και δύο διαφορετικά πρωταθλήματα ταυτόχρονα. Στο GT Endurance Pro Qualifier εκκίνηση από την 11η θέση για τη Hellenic Racing και πανάξιος τερματισμός στην 8η (μέχρι τον τελευταίο γύρο 7η) . Η Hellenic Racing Silver από την άλλη εκκίνησε 37η στο ίδιο pool και δυστυχώς λόγω τεχνικών αστοχιών εκ νέου περιορίστηκε τελικά στην 28η σε έναν αγώνα που έτσι κι αλλιώς δεν είχε κυλήσει καλά μέχρι την εμφάνιση των τεχνικών προβλημάτων. Στο SCO εκκίνηση από τη 3η θέση και για τις πρώτες δύο ώρες κινούμασταν σε πολύ καλό ρυθμό όντας για μεγάλο διάστημα του αγώνα στη πρώτη θέση της κατηγορίας και συνέχεια μέσα στη πρώτη τριάδα. Εκεί κάπου λίγο πριν την αλλαγή οδηγού και βρισκόμενοι στη πρώτη θέση, ένα lag έφερε μία υποτιθέμενη επαφή – που σε εμάς ούτε καν φάνηκε ή προξένησε ζημιά – και η οργάνωση εξάντλησε την αυστηρότητα της τιμωρώντας μας με 30 δεύτερα stop & hold οριοθετώντας και ουσιαστικά καταδικάζοντας τη προσπάθεια μας σε αγώνα και προετοιμασία. Η πικρία αφήνει ακόμα αυτή τη στυφή γεύση της άδικης τιμωρίας για κάτι που δεν ευθύνεται ο οδηγός. Από την άλλη η εμφάνιση και τα γεγονότα μέχρι εκείνη την ώρα ανταμείβουν τη προσπάθεια και τα καλύτερα έπονται…
Ευχαριστούμε τους χορηγούς αυτής της προσπάθειας
OMEN by HP
Pallas Parts