NES | Round 1 – 6 hours of Sebring

Read this article in english

Είναι Δευτέρα απόγευμα… ο αγώνας έχει πια περάσει στην ιστορία. Άλλος ένας στη πλούσια μέχρι στιγμής ιστορία της ομάδας και των μελών που την απαρτίζουν. Το αποτέλεσμα κακό.
Δέκατοι πέμπτοι στη κατηγορία μας και κάπου εδώ θα μπορούσε να τελειώσει η αναφορά μας. Αλλά κάθε αγώνας είναι ένα κομμάτι ξεχωριστό. Καλό ή κακό είναι δύσκολο να πει κανείς. Στο τέλος της μέρας είναι αποκόμιση εμπειριών, διασκέδασης και φυσικά οποιασδήποτε μορφής διάκριση μπορεί να κερδίσει κανείς.hellenicracing-ss-01

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή….
Κυριακή πρωί, η μέρα του αγώνα. Από τη προηγούμενη είναι γνωστή η θέση που θα εκκινήσουμε, μέσα από τη διαδικασία των κατατακτηρίων. Ξεκινάμε από τη 12η θέση στη κατηγορία μας και 46η στη γενκή κατάταξη. Παρ’ όλη την εμπειρία το άγχος είναι αρκετό. Οι ώρες πριν τον αγώνα περνάνε με τσεκαρίσματα… είναι εντάξει το σεταπ? Τα λάστιχα? Πως συμπεριφέρεται σε αυτές τις καιρικές συνθήκες? Στις άλλες? Σε λίγο πιο κρύο καιρό?

Άγχος πολύ και επιτέλους έφτασε σιγά σιγά η ώρα του αγώνα. Η ψυχολογία δεν ήταν κακή αλλά είμασταν επιφυλακτικοί. Είχε φανεί ξεκάθαρα τις προηγούμενες μέρες ότι στη συγκεκριμένη πίστα η διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα που συμπλήρωναν τη κατηγορία μας ήταν χαοτική. Σχεδόν 2 κατηγορίες μόνες τους με τη διαφορά σε ρυθμό να φτάνει και να ξεπερνάει το ένα δευτερόλεπτο μεταξύ τους.

Είναι γνωστό ότι οι εκκινήσεις των αγώνων είναι μία αρκετά επικίνδυνη διαδικασία καθώς όλοι πιέζουν ώστε να πιάσουν «στον ύπνο» τους αντιπάλους τους και να κερδίσουν όσο περισσότερες θέσεις μπορούν. Πόσο μάλλον σε αγώνες αυτής της μορφής που η εκκίνηση δίδεται εν κινήσει. Αποφασίστηκε να εκκινήσω εγώ τον αγώνα και go….
Η πρώτη αυτή ώρα ήταν εφιαλτική. Από τα πιο δύσκολα «στιντ» που έχω κάνει ποτέ. Σχεδόν κάθε 7 γύρους μας έφταναν τα αυτοκίνητα της πρωτότυπης κατηγορίας, πολλά μαζί, σε μάχη μεταξύ τους, τη στιγμή που και εμείς δίναμε τις μάχες μας και φυσικά δε πρέπει να ξεχνάει κανείς και την ενδιάμεση κατηγορία, GT, που κι αυτά έφταναν πολλά μαζί σε μάχες μεταξύ τους απαιτώντας να προσπεράσουν… εχθές.

Αυτή τη πρώτη ώρα και παρά τις δυσκολίες όλα πήγαν καλά. Παλέψαμε, αντισταθήκαμε, χάσαμε θέσεις, τις κερδίσαμε πίσω και η αλλαγή οδηγού μετά τη πρώτη ώρα μας βρήκε κερδισμένους κατά δύο θέσεις. Στο τιμόνι ο Νέστορας και πλέον η κίνηση στη πίστα του επιτρέπει να εκμεταλλευτεί τη ταχύτητα του. Ο ρυθμός του και η αλάνθαστη οδήγηση επιβραβεύονται, καθώς το τέλος της δεύτερης ώρας και η αλλαγή οδηγού με τον γράφοντα και πάλι στο τιμόνι, μας βρίσκουν κερδισμένους κατά πέντε θέσεις.

whatsapp-image-2016-09-29-at-8-38-50-pm

Βρισκόμαστε στον 60ηκοστό γύρο του αγώνα και μέχρι τον εβδημοκοστό έκτο έχουμε κερδίσει άλλες 2 θέσεις. Πλέον, μετά από μία πολύ ωραία κίνηση στο προπορευόμενο αυτοκίνητο, ηγούμαστε της υποκατηγορίας των Mercedes ενώ εκείνη την ώρα στη κατηγορία GTS έχουμε ανέβει 8οι καταφέρνοντας παρά τη κίνηση και τα συνεχή ντουμπλαρίσματα να κρατάμε το ρυθμό μας σχεδόν ανεπηρέαστο. Στο ρολόϊ μένουν 3 ώρες 22 λεπτά και μερικά δεύτερα και … ξαφνικά όλα γυρίζουν γύρω γύρω…

Το αυτοκίνητο που μας ακολουθούσε στη κατάταξη… που είχαμε προσπεράσει πριν πέντε στροφές και που ήδη απομακρυνόμασταν… και που μόλις είχε ντουμπλαριστεί από ένα gt1 αυτοκίνητο, δεν υπολόγισε σωστά την απόσταση φρεναρίσματος… χτύπησε ελαφρά το gt1 και … με όλα ήρθε και καρφώθηκε πάνω μας. Το ότι εκείνη την ώρα στρίβαμε τη πιο αργή στροφή της πίστας έκανε τη ζημιά πολύ μεγάλη. Ανήμποροι να φτάσουμε με ιδίες δυνάμεις στα πιτ – καθώς το αυτοκίνητο είχε σοβαρό χτύπημα στο πίσω άξονα και δε μπορούσε να οδηγηθεί – και προκειμένου να αποφύγουμε να προκαλέσουμε χάος στον αγώνα, αναγκαστικά μπήκαμε σε διαδικασία towing περιμένοντας 2+ λεπτά να μας βάλει το σιμ στα πιτ. Εκεί η… λυπητερή αποδείχθηκε πως ήταν 12 λεπτά επισκευών και δε μπορούσαμε πλέον να κάνουμε τίποτα εκτός από το να περιμένουμε τις επισκευές και να ελπίζουμε πως το αυτοκίνητο θα είναι και πάλι οδηγήσιμο μετά από αυτές.

Είναι δύσκολες στιγμές αυτές στους αγώνες. Ειδικά οι περιπτώσεις που δε φταις και είσαι απλά θύμα των περιστάσεων.

Μετά από αυτό ουσιαστικά όλα είχαν κριθεί. Στο βαθμό τουλάχιστον που βγαίνοντας τελευταίοι από τα πιτ και 7 γύρους πίσω από όλους δε μπορούσαμε πλέον να ελέγξουμε τις εξελίξεις πέρα από τα διατηρήσουμε το καλύτερο δυνατό ρυθμό αγώνα και να επωφεληθούμε τυχόν ατυχίες άλλων συνδυασμών.

Το αυτοκίνητο τελικά μετά και τις επισκευές δεν είχε χάσει κάτι σημαντικό από τη ταχύτητα του και το χειρισμό του και οι επόμενες ώρες κύλησαν χωρίς άλλα ευτράπελα.
Κάναμε πράγματι το καλύτερο δυνατό, δε κάναμε σε όλη τη διάρκεια των έξι ωρών το παραμικρό λάθος και τελικά στη γενική κατάταξη τερματίσαμε 43οι και στη GTS κατηγορία 14οι.

Η πίκρα δεν έχει περάσει ακόμα αλλά οι αγώνες έχουν καλές και κακές στιγμές. Είμασταν απλά θύματα μίας από αυτές.
Αυτό που μένει είναι η ικανοποίηση ότι κινηθήκαμε αλάνθαστα σε όλο τον αγώνα, παρά τα “άπειρα” ντουμπλαρίσματα… δώσαμε μάχες… δείξαμε τα δόντια μας… ηγηθήκαμε όλων των Mercedes που συμμετείχαν έστω και για λίγο πριν το συμβάν και πλέον κοιτάμε σιγά σιγά προς τον επόμενο αγώνα.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα και όλους τους teammates που ανέλαβαν το support, την εκπροσώπηση της ομάδας στα μέσα επικοινωνίας καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα και τη ψυχολογική υποστήριξη στα δύσκολα.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς μας Πάλλας & Dynamic Sim Racing.

Το ραντεβού όσον αφορά τη συγκεκριμένη διοργάνωση ανανεώνεται για τις 16/11 στη πίστα της C.O.T.A


Monday evening… the race is past…. One more chapter added in team’s rich history so far. The result, bad. Placed 15th on the scoreboard among the cars of our category this report could have ended here, but every race is a special piece in our racing puzzle. Good or bad it is hard for someone to say. In the end of the day everything that really matters is gained experience, fun and of course any kind of success that someone can get.hellenicracing-ss-01
So, let’ s start from the beginning…
Sunday morning, the day of the race. Through the qualification procedures we already knew a day before in which position we would start. We start 12P on our category and 46P in general. Despite our experience, stress is more than enough. Hours before the race are filled up with constant checkups… is the set up ok? The tires? How is the car going to behave under these weather conditions? Under different ones? Under a little colder weather?
Loads of stress and anxiety and finally the time has come… minute after minute we are closer to start. Morale not bad, but in caution state and as always alerted. It was made clear to us from the previous days that on the specific racetrack capacity difference between the two cars that fulfilled our category was chaotic. Almost two categories by themselves with the difference on pace to reach and surpass a second between them.
It is well known that start up on races is a quite dangerous procedure as everyone pushes in order to gain as many positions as possible. Still less on such races that start up signal is given on motion. It was decided that I (A.Perrs) would start the race…get ready and go… the first hour was a nightmare. The most difficult stint I ever made. Almost in every 7 rounds, cars from the original category were catching up to us, lot of them, competing each other the exact same moment we were giving our fights and on top of them the intermediate category, GT, also in loads battling each other pushing to drive by…. Yesterday.
That first hour despite the difficulties everything went well. We fought, we resisted, we lost places and won them back and the change between drivers found us gained ground by 2 positions. With Nestoras behind the wheel and finally the traffic on track allowing him to take fully advantage of his speed. His pace and flawless driving are rewarded since the end of the second hour and the change between drivers find us gaining ground by 5 positions.
Reached 60th round and up to 76th we have won two more places. After a very nice movement on the front runners, we found ourselves leading the sub-category of Mercedes while, despite the traffic and the constant tries of overtaking we keep our pace almost unaffected and placed 8th on GTS scoreboard. Three hours twenty-two minutes and some second away remains on clock and suddenly… everything spins around…Sebring-HR-ss-01
The car following us on rank… the one we passed 5 turns away and already making distance… tried to overtake a GT1 did not calculate right the distance between brakes slightly hit the GT1 and none of the less jammed into us. The fact that by that time we were entering the slowest turn of the racetrack resulted the damage to be severe. Unable to reach the pits, since the car was brutally damaged on the rear axle and could not be move and in order to avoid causing chaos on the race, we were forced to enter towing mode waiting more than 2 minutes for the simulator to transfer us to pit-stops. The bitter account was 12 minutes of repairs leaving us with nothing more to do than waiting and hoping. Hoping that the car after the repairs would be again optimal for driving.
These are the hard times on races. Especially when it is not your fault and you are just a victim of circumstances.
Basically, after that everything was judged. At least in a point we could not predict since we left the pits 7 rounds behind everyone. We could not do anything more than trying to keep the best pace in the race and benefit from others misfortunes.
In the end after the repairs, the car did not lose anything significantly from its former speed and steering control and so, the next few hours passed without any incidents. We truly did our best. During the whole 6 hour race we did not make the slightest misstep and in the end, we reached the finish line positioned 43rd in general category and 14th in GTS scoreboard.
This race has left a bitter taste in our mouths that yet has not passed… but that is how races are… filled with bad and good moments. We were just victims of the misfortune… wrong place wrong time… All that remains at the end of the day is the satisfaction that we were flawless on the race despite the constant pushes of overtakes… we battled… we showed our teeth… led of all the Mercedes competing even for a while and now we are looking forward for our next race.
I want to express my heartfelt thanks to the team and all the teammates that supported us, also to the representation of the team by Media literacy during the race and the emotional support while we were down.
A big thanks to our sponsors Pallas Parts & Dynamic Sim Racing.
Our scheduled date regarding the particular event is refreshed for 16/11 on C.O.T.A racetrack. Until then, Farewell!