Η εβδομάδα που μας πέρασε σηματοδότησε τη μετά από πολύ καιρό εμπλοκή μας σαν ομάδα σε ιδιωτικό πρωτάθλημα. Η επιλογή μας ήταν το πρωτάθλημα που διοργανώνει η Next Level.
Πρόκειται για ένα πρωτάθλημα που περιλαμβάνει 5 αγώνες multiclass διάρκειας από έξι έως δώδεκα ώρες. Πρώτο πεδίο αναμέτρησης αποτέλεσε το Hockenheim και όπλο μας σε αυτή τη προσπάθεια είναι το Dallara p217. Οι υπόλοιπες επιλογές ήταν αυτοκίνητα κατηγορίας GTE και GT3.
Με το ρυθμό προετοιμασίας να είναι αρκετά έντονος και τις προπονήσεις καθημερινές πολύ γρήγορα έφτασε η μέρα του αγώνα που ήταν το Σάββατο 10/4. Οι οδηγοί που επιλέχθηκαν να οδηγήσουν σε εαυτό τον αγώνα για τη Hellenic Racing ήταν οι Andy Perrs, Σπύρος Ντερέκης και Νίκος Ευσταθίου.
Η διαδικασία των κατατακτηρίων μας έδωσε την 8η θέση που ήταν ουσιαστικά στη μέση του γκριντ της κατηγορίας μας. Η πρόκληση του αγώνα ήταν ιδιαίτερα απαιτητική με τη πίστα να είναι ουσιαστικά ακατάλληλη για Multiclass αγώνες, με τα ντουμπλαρίσματα να απαιτούν πολύ υπομονή αφού δεν υπήρχε σχεδόν πουθενά χώρος και υπήρχαν κομμάτια που έπρεπε να περιμένεις 5 στροφές πριν βρεις άνοιγμα να ντουμπλάρεις μικρότερη κατηγορία.
Ξεκινήσαμε υπομονετικά και μετά από 2,5 ώρες αγώνα βρισκόμασταν στη τρίτη θέση έχοντας επιλέξει να μη αλλάξουμε ελαστικά μέχρι εκείνη την ώρα. Ένα ακούμπημα με κάποιο GTE και αμέσως μετά μία αισιόδοξη προσπάθεια από αυτοκίνητο της κατηγορίας μας, δυστυχώς μας επέβαλε ένα απρογραμμάτιστο πιτ.
Για τις υπόλοιπες 9,5 ώρες οδηγούσαμε με στραβό τιμόνι, το οποίο από γνωστό bug του σιμ δε διορθώνεται όλες τις φορές, προσπαθώντας να τερματίσουμε τον αγώνα. Δυστυχώς από εκείνο το σημείο και μετά δεν αποφύγαμε λάθη και ατυχίες και τελικά τερματίσαμε 13οι γενικής και 7οι στη κατηγορία μας Am.
Την επόμενη μέρα, Κυριακή η Hellenic Academy συνεχίζοντας τη δραστηριότητα της συμμετείχε στον 6ωρο αγώνα της Monza με Dallara P217 LMP2. Οδηγοί σε αυτό τον αγώνα οι Andy Perrs, Στάθης Μποδιώτης και Χρήστος Καλαμίδας.
Εκκίνηση από την 6η θέση. Μία άτσαλη προσπάθεια προσπέρασης από άλλο αυτοκίνητο μετά το πρώτο πιτ μας έστειλε για 8 λεπτά επισκευών και στη τελευταία θέση της κατάταξης. Η τελική μας θέση στη κατάταξη ήταν 14οι και κρατάμε ότι όλοι οι οδηγοί πίεσαν προσπαθώντας να καλύψουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διαφορά από τη ζημιά χωρίς λάθη, αποδίδοντας το καλύτερο τους.