EES 4ος γύρος – Νέο ντεμπούτο για την Ακαδημία

Ο τέταρτος γύρος του European Endurance Series μας έφερε στην πίστα του Silverstone. Η συμμετοχή μας πραγματοποιήθηκε στον βραδινό αγώνα του Σαββάτου και στον απογευματινό της Κυριακής με επιλογή αυτοκινήτου τη Dallara P217 στη κατηγορία LMP2.

Στον Σαββατιάτικο αγώνα  το σιμ μας κατέταξε στο 4ο από τα 7 συνολικά πουλ που δημιουργήθηκαν. Οι κατατακτήριες μας έδωσαν τη 2η θέση στη σχάρα εκκίνησης με διαφορά ένα μόλις εκατοστό από την πολ. Μετά από έξι ώρες διάρκειας αγώνα η τελική κατάταξη μας έδωσε ένα ακόμα πόντιουμ κατακτώντας τελικά τη τρίτη θέση σε έναν αγώνα με αρκετά αυξημένο βαθμό δυσκολίας αφού η κίνηση ήταν συνεχής και τα ντουμπλαρίσματα μεταξύ τριών κατηγοριών ιδιαίτερα αγχωτικά και κοστοβόρα σε ρυθμό. Μία έξτρα ικανοποίηση γλυκαίνοντας το χάπι μας έδωσε η επίτευξη του ταχύτερου γύρου του αγώνα.

Στον Κυριακάτικο αγώνα δε καταφέραμε να επαναλάβουμε την επιτυχία ή κάτι καλύτερο. Εκκινώντας από την 6η θέση πολύ γρήγορα βρεθήκαμε σε θέση βολής πόντιουμ. Μία επαφή με αυτοκίνητο που έχασε τον έλεγχο μπροστά μας ήταν αρκετή για να μας φέρει αντιμέτωπους με ένα bug του σιμ. Το αρκετά στραβό τιμόνι μας μετά την επαφή δεν διορθώθηκε ποτέ. Μετά από 2-3 αναποτελεσματικές εισόδους μας στα πιτς και προκαλώντας εσκεμμένα ζημιά στο αυτοκίνητο με επαφές σε σταθερά αντικείμενα της πίστας μήπως καταφέρουμε να ξεκολλήσουμε τη διαδικασία το μόνο που καταφέραμε ήταν μία συνολική καθυστέρηση 15 λεπτών περίπου. Από πείσμα και μόνο συνεχίσαμε με στραβό τιμόνι καταλήγοντας στην 13η θέση στο τέλος του αγώνα μετά από τραυματική και απογοητευτική εμπειρία.

Την εβδομάδα που πέρασε το βάρος έπεσε στη προετοιμασία του 12ωρου αγώνα στο Bathurst που θα γίνει σε δύο εβδομάδες. Ωστόσο τη Κυριακή αποφασίστηκε η συμμετοχή στον τρίωρο αγώνα στο Oulton park με όπλο την BMW M4 GT3.

Στο τιμόνι βρέθηκαν 2 οδηγοί της ακαδημίας μας , ο Νίκος Ευσταθίου και ο νεοφώτιστος στην ακαδημία Στάθης Μποδιότης.

Μετά τη διαδικασία των δοκιμαστικών η ομάδα πήρε εκκίνηση από τη 10η θέση. Σε μία πίστα που απαιτούσε μεγάλο βαθμό αυτοσυγκέντρωσης και ο βαθμός δυσκολίας δεν ήταν μικρός δεν έλειψαν μικρο λαθάκια οδηγικά που στοίχισαν σε επισκευές και τελικά η ομάδα τερμάτισε στην 23 θέση.

Ωστόσο η δοκιμασία ήταν άκρως επιτυχημένη και για τους 2 οδηγούς αφού ο ρυθμός υπήρχε και χωρίς τις ατυχίες ένας διαφαινόμενος σε πολύ καλή θέση τερματισμός ήταν απολύτως εφικτός στόχος.

0 Comments

Απάντηση