Φέτος το πλάνο ήταν να συμμετάσχουν 3 ομάδες στον αγώνα. Η μία στο πρώτο time slot που σήμαινε εκκίνηση στις 3 ξημερώματα Σαββάτου για την Ελλάδα και οι άλλες δύο στον επόμενο που ξεκίναγε 12 ώρες αργότερα στις 3 το μεσημέρι του Σαββάτου για εμάς.

Στο πρώτο αγώνα η διαδικασία των δοκιμαστικών μας κατέταξε στην 4η θέση διά χειρός Nick Koudourakis. Τον αγώνα ξεκίνησε ο George Alamaras που από την αρχή σκαρφάλωσε δεύτερος για να παραχωρήσει γρήγορα στον 4ο γύρο πολλές θέσεις. Από την 11η πια με εναλλαγές μέχρι και την 9η φτάσαμε στη τρίτη ώρα που ανέλαβε ο Nick Koudourakis. Δυστυχώς λίγους μόνο γύρους μετά το μοτέρ αποδήμησε εις Κύριον και κάπου εκεί ήρθε και η εγκατάλειψη.
Στο δεύτερο αγώνα τελικά κατέβηκε μία ομάδα από τις δύο προγραμματισμένες. Τα δοκιμαστικά πραγματοποίησε ο Dimitrios Houdeloudis κατατάσσοντας την ομάδα στη δεύτερη θέση. Λίγους γύρους μετά την εκκίνηση η 2η θέση έγινε πρώτη και αυτό κράτησε μέχρι τα πρώτα πιτ. Μετά τη διαδικασία των πιτ ξαναβγήκαμε 2οι. Ο αγώνας κυλούσε και όλα έδειχναν ότι πολύ δύσκολα θα χτυπούσαμε πρωτιά αλλά είχαμε «κλειδώσει» τη δεύτερη θέση ενώ στο τιμόνι εναλλάσσονταν οι Andy Perrs – Dimitrios Houdeloudis – Nick Koudourakis. Μέχρι το τελείωμα της 9ης ώρας περίπου όταν στη τελευταία τυφλή παρατεταμένη γύρισε ένας αντίπαλος, προσπαθήσαμε τον αποφύγουμε αλλά τον ακουμπήσαμε για λίγο και όλο αυτό στοίχισε 6+ λεπτά επισκευών ρίχνοντάς μας στη 13η θέση. Τελικά τερματίσαμε 9οι. Ο τερματισμός από μόνος του είναι κάτι, η 9η θέση κάτι ακόμα καλύτερο. Αλλά για εμάς οι τελευταίες τρεις ώρες είχαν απλά διεκπεραιωτικό χαρακτήρα γιατί η απογοήτευση ήταν πολύ μεγάλη για να τη διαχειριστούμε.

Μπορεί να μείναμε με τη …. δεύτερη θέση στο χέρι αλλά τουλάχιστον ξέρουμε ότι χωρίς την ατυχία ήταν το λιγότερο που αξίζαμε και διεκδικούσαμε. Ραντεβού στον επόμενο.